Podziemie- jest
to świat zamieszkujący przez ludzi znajdujący się głęboko pod ziemią, do
którego nie dociera żaden sygnał ani nic ze świata zewnętrznego.
Sfera 22- jest to
jedna z części podziemia (można to porównać do państwa). Aktualnie Podziemie
posiada 123 Sfery. Każda sfera posiada własne obyczaje i prawa.
Powierzchniowiec- osoba
mieszkająca na powierzchni (w świecie zewnętrznym). Do gatunku Powierzchniowców
należą tylko i wyłącznie magowie.
Wybraniec- jest
to dziewczyna bądź chłopak u której w trakcie dojrzewania płciowego okazało
się, że komórki rozrodcze są płodne (mogą posiadać dzieci). Są odseparowane od
zwykłych ludzi aby uniknąć ich wiązania się ze sobą co uniemożliwiało by
przedłużanie gatunku.
Gen M- nowy gen
odkryty tuż po katastrofie występujący u każdego człowieka. Kiedy Gen zaczyna
się aktywować człowiek zamienia się w maga o czym świadczy jego złoty kolor
krwi ewentualnie złote łzy.
Boskie Stworzenie- są
to stworzenia, które według ludzi powinny istnieć tylko w bajkach lub
ewentualnie legendach albo książkach, ale z jakiegoś nieznanego im powodu
pojawiły się na świecie po Katastrofie.
Lotnik- to typ
Łowcy zajmujący się szybkim i sprawnym przemieszczaniem swoich kompanów
w bezpieczne miejsca. Zajmuję się leczeniem drobnych ran dopóki poszkodowany nie trafi do punktu leczniczego.
w bezpieczne miejsca. Zajmuję się leczeniem drobnych ran dopóki poszkodowany nie trafi do punktu leczniczego.
Szermierz- Łowca
posługujący się tylko i wyłącznie bronią białą, np. miecze, katany, noże,
sztylety, ect.
Strateg- jest to
osoba obmyślająca strategie i plan działania oddziału. Jeżeli by porównać
odział do ciała- strateg jako część oddziału będzie mózgiem.
EmPaTiA (EPTA)-
to przedmiot szkolny na którym uczniowie zabijają swoje ludzkie uczucia jakie
mogą czuć względem innych posiadaczy ludzkich twarzy (chodzi tutaj o magów).
Dzięki temu przedmiotowi mogą bez problemu ich unicestwiać. Aby zostać Łowcą
przedmiot ten musi być zaliczony na ocenę celującą na egzaminie.
Kartografia- na
tym przedmiocie uczniowie zapoznają się z dostępnymi mapami Podziemia jak
i Świata Zewnętrznego. Uczą się je odczytywać, zapamiętują je tworzą jakieś swoje nowe, np. do domu.
i Świata Zewnętrznego. Uczą się je odczytywać, zapamiętują je tworzą jakieś swoje nowe, np. do domu.
Historia Przed i Po
katastroficzna- jak sama nazwa mówi obejmuje dzieje ludzkie od tego co było
przed Katastrofą jak i do tego co było po Katastrofie.
M.A-logia- jest
to przedmiot nauczający nas o zwyczajach, typach i o wszystkim co ma
jakikolwiek związek z magami. Dosłownie można to przetłumaczyć jako naukę o
Magach. Przedmiot obowiązkowy do zdania na ocenę celującą jeżeli chce się
zostać Łowcą.
Łowca- jedyna
osoba, która ma prawo opuszczać Podziemie i udawać się do świata zewnętrznego.
Ma różne zadania od przynoszenia ziółek leczniczych potrzebnych do tworzenia
lekarstw po polowanie na Magów.
TYPY MAGII:
Głos Syreny- użytkownik
tego typu magii wpływa na zachowanie i wole innej osoby poprzez muzykę
wyśpiewywaną albą wygrywaną na jakimś instrumencie.
Lodowy Mag- jest
to osoba, która potrafi panować nad zimnem, śniegiem i lodem.
Tabula Rasa- to
typ magii wpływający na myśli oraz wspomnienia przeciwnika.
Podmiana Broni- to
typ magii pozwalający na przywołanie różnorodnej broni umieszczonej w
psychicznej próżni maga. Nie ma jak na razie określonego limitu przyzwanych
broni.
Rozgrzeszenie
Posejdona- jest to jeden z najrzadszych typów magi. Osoby obdarzone nim
ciągle widzą dusze innego człowieka. Kiedy jej dotkną następuje rozgrzeszenie w
skutku czego człowiek może stracić pamięć, może nic się nie stać, a może wręcz
nawet umrzeć.
Bliźniacze Planety- typ
magii dopadający tylko i wyłącznie bliźniaków. Polega na kontrolowaniu dnia
i nocy, czyli księżyca i słońca.
i nocy, czyli księżyca i słońca.
Kontrola Zwierząt- to
typ magii pojawiający się 1/1000000000000 przypadków mutacji. Osoba, która
„załapała” tą przypadłość może kontrolować każde stworzenie chodzące po ziemi.
Skrzydła Szatana- to
magia pozwalająca jej użytkownikowi wyczarować skrzydła, które uniosą go wysoko
i daleko nie ważne jaki ciężar by ze sobą dźwigał. Skrzydła te nie są trujące
tylko dla jego właściciela. Osoba, która je dotnie dostaje paraliżu ciała, ma halucynacje,
lęki i koszmarne wizje.
Oko Demona- jeden
z najgroźniejszych typów magicznych. Potrafi przewidzieć jakim typem maga byłby
człowiek i może wywołać u niego mutacje na życzenie. Nie potrafi jej cofnąć.
Spojrzenie Oka Demona zmusza przeciwnika do wiecznego oddania jego
właścicielowi.
Gadzi Pan- to typ
magii pozwalający na panowaniem nad wszystkimi gadami (i niektórymi płazami)
chodzącymi po świecie. Magowie, którzy posiadają tę zdolność zawsze mają przy
sobie jakiegoś gada lub płaza siedzącego na jego dominującej ręcę.
Dar Życia- jak
mówi nazwa można błędnie ją zinterpretować. Dar życia pozwala jego
użytkownikowi odebrać życie każdemu bez żadnego wyjątku.
Wodna Trumna- magia
pozwalająca zapanować nad wodą i jej pochodnymi.
Runiczny Władca- pan
słowa i pisma, który może dokonać prawie wszystkiego posiadając w swoich
„rękach” jedno słowo, którego dany człowiek nie chce powiedzieć. Typ maga
inteligenta.
Kontrola X- tak
jak u Kontroli Zwierząt liczba
pojawiających się magów z tą zdolnością jest bardzo rzadka (nawet bardziej niż
u Kontroli Zwierząt). Kontrola X różni się od Kontroli Zwierząt tym, że
Kontroluje rośliny a jej użytkownik ma przy sobie Boskie Stworzenie.
Kontrola Roślin- to
typ magii pojawiający się 1/1000000000000 przypadków mutacji. Osoba, która
„załapała” tą przypadłość może kontrolować każdą roślinę jaka rośnie na ziemi.
Telepata- to
osoba, która potrafi porozumiewać się z kim zechce za pomocą swoich myśli
Trujący Kieł- osoba,
która w swoich płucach utrzymuje trujący gaz (bardziej trujący niż czad lub coś
innego). Gaz ten w zależności od dawki jaka może zostać wypuszczona paraliżuje
cel.
Znak Hadesa- Tak
jak w przypadku Rozgrzeszenia Posejdona jest to typ magii pokutującej. Różni
się tym, że osoba która według znaku zgrzeszyła zapada w śpiączkę i do momentu
odpokutowania swoich grzechów skrępowana mentalnie i fizycznie rozpalonymi
łańcuchami walczy o przebaczenie.
Władca Smoków- to
osoba panująca nad Himerami (o dziwo nie ma żadnego powiązania ze smokami.
Wręcz nawet działają na siebie agresywnie). Panuję nad ogniem.
Złote Wnętrze- osoba,
która zostanie złapana w pułapkę użytkownika tej magii zostaje uwięziona
w świecie, w którym w kółko odtwarzane są najgorsze momenty życia tej osoby. Cel albo wariuje, umiera, albo zostaje uwolniony przez maga.
w świecie, w którym w kółko odtwarzane są najgorsze momenty życia tej osoby. Cel albo wariuje, umiera, albo zostaje uwolniony przez maga.
Metamorfomag- Mag
potrafiący zmieniać całkowicie lub częściowo swój wygląd jak i głos.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz